OKEx s’expandeix al comerç de futurs en USDT

L’intercanvi de futurs de criptomonedes més important del món afegeix la negociació de futurs en USDT amb parells com BTC, ETH i EOS

OKEx (www.okex.com), l’intercanvi de criptomonedes de futurs més gran del món, ha anunciat avui el llançament de USDT Futures Trading, un contracte lineal de futurs. El contracte de futurs USDT d’OKEx és un producte derivat virtual que es cotitza i es liquida en tokens digitals USDT i cada contracte té un valor nominal d’una quantitat fixa de tokens digitals. Els comerciants poden desitjar una posició per beneficiar-se de l’augment del preu d’una criptomoneda o aconseguir una posició per obtenir beneficis de la disminució del preu d’una criptomoneda. Els parells USDT d’OKEx inclouen BTC, ETH, BCH, EOS, XRP, BSV i TRX amb un nivell de palanquejament de 0,01-100x, tant en mode de marge fix com de marge creuat. OKEx ofereix una cartera de derivats més àmplia amb una major varietat de monedes subjacents i una funcionalitat més completa per satisfer els requisits comercials dels usuaris.

Les principals característiques dels contractes de futurs OKEx USDT inclouen:

– Contracte lineal: més senzill per als comerciants i no necessita cobrir el risc de marge dels contractes inversos

– Nivell de palanquejament: 0,01-100x

– Parells compatibles: BTC, EOS, ETH, LTC, BCH, XRP, ETC, BSV, TRX

– Horari de negociació: 24/7

– Liquidació diària

Els avantatges dels contractes de futurs USDT inclouen:

– Eficiència i baixos costos: només mantenint USDT, els usuaris poden negociar diferents contractes de futurs amb marge USDT sense la molèstia de canviar entre criptomonedes..

– La garantia USDT és comparativament estable: en utilitzar les garanties USDT per a posicions de marge, els usuaris poden reduir els riscos induïts per la volatilitat del preu de la garantia. A més, els càlculs seran més senzills.

– Experiència de negociació intuïtiva: tota l’experiència de negociació de futurs amb marge en USDT és molt similar a la negociació al comptat. Amb l’addició de palanquejament, és més fàcil per als usuaris dominar el sistema de negociació.

“El mercat de negociació de futurs d’OKEx sempre ha estat un dels primers llocs del mercat. Per més complex que sigui, l’instrument financer sempre és atractiu per als operadors de criptografia, perquè oferim un servei de negociació 24 hores, un alt nivell de palanquejament i un sistema integral de gestió de riscos que són importants per a tots els usuaris “, va dir Lennix Lai, director del mercat financer. a OKEx. “L’addició de USDT Futures Trading demostra el nostre compromís a oferir una finestreta única per a comerciants professionals i minoristes amb la millor experiència d’usuari de la indústria”.

“La majoria de les vegades, els usuaris no estan disposats a tenir altcoins com a marge, i també veuen que els contractes inversos són complicats d’entendre. Veiem que aquest contracte lineal seria una porta oberta a molts nous comerciants minoristes ”, va afegir Lai. “A OKEx, hem desenvolupat un entorn segur, fiable i estable per al comerç de criptomonedes i ens esforcem per oferir nous serveis basats en els interessos dels nostres clients. Continuaríem investigant i afegint derivats basats en stablecoin per oferir un instrument de cobertura més senzill per als comerciants que normalment registren els seus beneficis i pèrdues en valor en dòlars americans “.

El contracte de futurs d’OKEx té una data d’entrega fixa i el preu de lliurament serà el valor mitjà de l’índex l’hora anterior a l’entrega. S’utilitza un preu de marca per calcular els beneficis i pèrdues no realitzats (UPL) dels usuaris per reduir la liquidació innecessària en condicions de mercat volàtils. Un procés de liquidació diari a les 16:00 hora de Hong Kong (HKT) trasllada els guanys i pèrdues no realitzats (PnL) a PnL realitzat, augmentant la flexibilitat d’utilització del capital. OKEx també ofereix eines de cobertura, incloses les assegurances, per ajudar els comerciants a reduir el risc.

Per assegurar que els preus de l’índex reflecteixin amb precisió el preu spot del mercat de cada testimoni, OKEx ha seleccionat acuradament els preus de mercat d’altres borses importants com a components de l’índex ponderat de cada testimoni. Aquests intercanvis inclouen Huobi, Bittrex, Coinbase i Binance. S’introduiran mesures per tractar situacions anormals.

OKEx ha adoptat un sistema de gestió de riscos millorat per als derivats, que inclou:

– Mark Price: sistema de preus de marca ben establert per evitar eficaçment fluctuacions enormes i liquidacions inusuals

– Sistema de ràtio de marge de manteniment per nivells (TMMR): per evitar la liquidació de posicions grans i el seu efecte posterior sobre la liquiditat del mercat

– Mode de liquidació parcial forçada: per eliminar l’impacte del mercat causat per un gran nombre de comandes liquidades

Els contractes de futurs USDT es llançaran el 14 de novembre de 2019 i la simulació s’iniciarà el 5 de novembre de 2019. L’intercanvi permanent de USDT es llançarà el 9 de desembre de 2019 i la simulació s’iniciarà el 30 de novembre de 2019.

Correu electrònic: [protegit per correu electrònic]

Our Socials
Facebooktwitter