OKEx s’associa amb Paxful, que proporciona a 100 milions d’usuaris accés a amplis mètodes de pagament i eines de negociació

OKEx (www.okex.com), l’intercanvi de futurs Bitcoin més gran del món, ha anunciat una associació estratègica amb Paxful (www.paxful.com), el mercat líder de Bitcoin peer-to-peer (BTC). Unint forces, els dos titans de la indústria pretenen impulsar encara més l’adopció de criptomonedes a tot el món.

Paxful Kiosk s’integrarà directament a la plataforma OKEx per permetre als usuaris nous i existents beneficiar-se d’una àmplia varietat d’opcions de pagament i eines de negociació avançades.

Paxful actuarà com una rampa clau de fiat a criptomoneda a la rampa per OKEx a través de la diversitat dels seus mètodes de pagament per comprar Bitcoin, particularment important als països en desenvolupament. L’associació també proporcionarà als usuaris d’OKEx l’oportunitat de comprar Bitcoin amb més de 160 monedes fiduciàries, incloses la lira turca, la rupia índia i el peso argentí, mitjançant mètodes de pagament locals convenients habilitats per la plataforma Paxful. Inclouen transferències bancàries, cables domèstics, carteres en línia i targetes regal, entre d’altres.

El director general i cofundador de Paxful, Ray Youssef, va dir en un comunicat sobre l’associació:

“A Paxful, un dels nostres objectius és ajudar a fer créixer la comunitat criptogràfica. Admirem la feina d’OKEx i sabem que els nostres valors i estratègia estan alineats. Amb aquesta associació, esperem continuar creant l’ecosistema junts i fer més accessible la criptografia com a mètode de pagament del món real “.

Mitjançant la integració, els usuaris poden coincidir instantàniament amb venedors que compleixin els criteris de les seves necessitats comercials en termes de moneda i forma de pagament, ja sigui a través de la plataforma Paxful o OKEx. En general, més de 100 milions d’usuaris es beneficiaran d’aquesta integració, no només en termes d’opcions de llibertat de pagament, sinó també a través de l’exposició a l’alta liquiditat, les funcions d’emmagatzematge en fred d’OKEx i un ampli conjunt de productes i eines comercials..

Per primera vegada, els usuaris de Paxful podran accedir a opcions de negociació sofisticades, com ara operacions spot, margin i futures a OKEx. També poden participar en el comerç d’opcions a través de l’OKEx DEX, donant-los noves possibilitats en els mercats de derivats que abans no els estaven disponibles..

Jay Hao, CEO d’OKEx, també va parlar de la importància d’arribar a més persones amb una gran varietat d’opcions a la rampa, afirmant:

“Estem extremadament entusiasmats amb la nostra associació amb Paxful com un dels mercats de BTC peer-to-peer més respectats i respectats. Creiem fermament en col·laboració a OKEx i entenem que hem de treballar junts per incorporar més persones a la criptomoneda. Ningú no hauria de treballar com una illa aïllada. Els avantatges d’aquesta associació són enormes tant per als usuaris de Paxful com d’OkEx. Junts, podem arribar i donar més opcions a almenys 100 milions d’usuaris."

L’associació marca un gran pas per a OKEx pel que fa a la seva presència a les regions en desenvolupament del món, inclosos països com l’Índia, Indonèsia, Nigèria, Turquia, Rússia i Argentina, on l’escena de les criptomonedes creix ràpidament. Treballant junts, les dues empreses proporcionaran un accés més fàcil al mercat mundial de criptomonedes. Això guanyarà els guanys per als usuaris existents de Paxful i OKEx que ara tenen una varietat més àmplia de mètodes de pagament, eines de negociació i una major funcionalitat.

Per obtenir més informació o accedir al quiosc Paxful a OKEx, els usuaris poden visitar: https://bit.ly/3hrnuLj

Quant a Paxful

Paxful és un mercat de transferència de diners amb qualsevol persona, en qualsevol lloc i en qualsevol moment. La seva missió és capacitar els oblidats quatre mil milions de bancs i poc bancats de tot el món perquè puguin controlar els seus diners mitjançant transaccions entre iguals. L’empresa, fundada el 2015, té més de 3 milions de clients a tot el món amb els quals podeu comprar i vendre bitcoins a l’instant mitjançant més de 300 mètodes de pagament diferents.

Com a part de la seva missió, Paxful també va llançar #BuiltWithBitcoin, una bona iniciativa social amb l’objectiu de construir 100 escoles finançades íntegrament per bitcoin a tots els mercats emergents. Paxful va ser cofundada el 2015 per Ray Youssef, conseller delegat, i Artur Schaback, conseller delegat d’operacions.