OKEx llança Fiat Gateway llatinoamericà amb Settle Network

La Valletta, Malta, 3 de juliol de 2020 – OKEx (www.okex.com), un intercanvi de derivats i de criptomonedes líder mundial, ha arribat a una associació estratègica amb Settle Network, un proveïdor mundial de solucions de criptografia fiduciària. A través del producte d’aquest últim, Latamex, els usuaris d’OKEx ja poden comprar Bitcoin (BTC) i èter (ETH) a la borsa amb el Peso argentí (ARS), el real brasiler (BRL) i el Peso mexicà (MXN) mitjançant una transferència bancària directa.

Settle Network és la xarxa de liquidació d’actius digitals més gran de tota Amèrica Llatina per a intercanvis i pagaments transfronterers, que proporciona interoperabilitat programàtica entre actius tradicionals i digitals aprofitant les infraestructures financeres dels països LATAM.

“Un dels objectius importants d’OKEx és permetre a tothom gaudir de serveis financers lliures d’intermediaris promovent l’economia impulsada per la cadena de blocs. Per a això, és essencial baixar el llindar de l’intercanvi entre criptomonedes i monedes fiduciàries per cobrir usuaris de més països i regions “, va dir Jay Hao, director general d’OKEx, afegint:

“La cooperació amb Settle Network té una importància estratègica per a OKEx. Els usuaris llatinoamericans ara poden comprar BTC i ETH amb diverses monedes locals d’una manera compatible mitjançant transferències bancàries. En el futur, OKEx continuarà ampliant la cobertura de les monedes fiduciàries per permetre que més usuaris adquireixin criptomonedes amb més comoditat “.

Atès que l’economia mundial ha patit contratemps des de fa temps, la gent ha començat a reflexionar sobre els problemes del sistema financer existent, entre els quals, el no bancari s’ha convertit en un tema inevitable. Actualment, prop de 2.000 milions d’adults a tot el món no tenen comptes bancaris i els llatinoamericans en constitueixen una gran part. Sigui com sigui, gràcies al seu caràcter lliure d’intermediari, la criptomoneda ha començat a jugar un paper cada vegada més important en el camp dels serveis financers..

“Amèrica Llatina ha demostrat ser un dels mercats més grans amb l’adopció de casos d’ús reals”, va dir Pablo Orlando, fundador i CEO de Settle Network. Va afegir:

"Per això, és tan crucial habilitar l’accés a criptografia amb fiat. OKEx té la visió correcta d’obrir la possibilitat de comprar criptomonedes amb pesos argentins, reals brasilers i pesos mexicans als seus comerciants llatins. Estem encantats de continuar obrint i potenciant mercats per a tots ells a tota la regió, país per país."

Per a la majoria de la gent, el primer pas per gaudir de serveis financers basats en blockchain és convertir monedes locals en criptomonedes. A hores d’ara, OKEx ha donat suport a un gran nombre de monedes fiduciàries a tot el món. Gràcies a la col·laboració amb Settle Network, a través de la seva àmplia gamma de productes, com Latamex, Settle X, PSP Xramp, etc..

OKEx, un intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes líder mundial, OKEx ofereix el mercat més divers on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem el comerç al comptat i derivats (inclosos futurs, permutes i opcions permanents) de les principals criptomonedes, oferint als inversors flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.

Quant a Settle Network :

Settle Network és la xarxa de liquidació d’actius digitals més gran de LATAM (Amèrica Llatina) per a intercanvis i pagaments transfronterers. Settle Network proporciona interoperabilitat programàtica entre actius tradicionals i digitals aprofitant la infraestructura financera de tots els països on opera, cobrint els mercats més rellevants, inclosos els bancs més grans i milers de punts de venda en efectiu. Això permet una interoperabilitat il·limitada i compatible entre els actius digitals i les monedes locals més importants. Settle Network té una gran varietat de productes com Latamex (la porta d’entrada criptogràfica a fiat més gran d’Amèrica Llatina), Settle X (solucions de pagament per a empreses, incloses les solucions d’emissió de stablecoin) i PSP Xramp (solucions de processament de pagaments), entre altres.