OKEx anuncia el llançament del seu programa Beacon: mentories i sèries de classes magistrals per a la regió europea

OKEx (www.okex.com), l’intercanvi de derivats i de criptomonedes més gran del món, anuncia el llançament del seu programa OKEx Beacon, una sèrie de classes magistrals i mentories específiques per a la regió europea. El programa consisteix en una combinació de presentacions de classes magistrals individuals i supervisió de tutoria per a un nombre limitat de participants. Les classes seran impartides per màxims executius d’OKEx, així com per destacats representants dels mitjans de comunicació a l’espai. Tot l’orientació dels participants serà proporcionada exclusivament per l’equip de direcció d’OKEx. L’aplicació comença avui fins al 7 de juny de 2020.

Un enfocament a la regió europea

La pandèmia del coronavirus ha provocat una recessió econòmica i una desocupació generalitzada a tot el món, sent Europa una de les regions més afectades. L’economia de la Unió Europea (UE) sembla que caurà un 7,4% el 2020 amb una taxa d’atur del 9% en el que criden les seves previsions "la recessió econòmica més profunda de la seva història “.[1] El canceller del Regne Unit, Rishi Sunak, també ha advertit que el país probablement experimentarà una recessió “que no hem vist mai”.

Amb el camí cap a la recuperació llarg, OKEx creu que hi ha una mica d’esperança enmig de tota la negativitat d’alguns dels afectats. Com que moltes persones es veuen obligades a quedar-se a casa fora del seu lloc de treball, ara és la seva oportunitat per explorar la pròspera indústria de la cadena de blocs i la criptomoneda..

A partir de finals de maig, el programa OKEx Beacon els proporcionarà exactament això. L’oportunitat per a aquells que estiguin interessats en blockchain i criptografia per aprendre més sobre l’espai.

Educació blockchain des dels millors

El programa consisteix en una tutoria exclusiva d’un mes amb executius d’OkEx, juntament amb tres classes magistrals impartides per ells i professionals del sector sobre un tema específic en blockchain i criptografia. Es reclutaran un total de sis aprenents.

Els mentors del programa són el conseller delegat d’OKEx, Jay Hao, i el director de mercats financers, Lennix Lai, que supervisaran tres participants cadascun a Telegram. A part del compromís diari amb l’equip OKEx, els participants participaran en sessions setmanals de mentoria de 30 minuts amb els dos executius.

Cada masterclass durarà uns 15-30 minuts, seguida d’una Q de 10 minuts&Una sessió per al presentador per respondre preguntes, proporcionar més orientació i claredat sobre les classes. Després de cada classe, els mentorats rebran una tasca en resposta al contingut de la classe. Els altaveus confirmats de la masterclass provenen de mitjans de criptografia, inclosos Lindsay Joo de CNBC Crypto Trader i Matthew Aaron, amfitrió del podcast Crypto 101, juntament amb Lennix Lai.

La sèrie tractarà una àmplia gamma de temes, des d’una visió general sobre blockchain, i una guia pas a pas fàcil per comprar criptografia per primera vegada, fins a les estratègies de màrqueting de companyies blockchain, el boom de l’ICO i el comerç de derivats de criptografia..

“Sabem que la pandèmia COVID-19 ha afectat molt el món i la regió europea en particular. Molta gent està confinada a casa i els seus mitjans de vida es veuen afectats. A través del programa Beacon, pretenem oferir una finestra a la indústria de la cadena de blocs i la criptografia. Esperem que els participants i els mentors se’n puguin beneficiar, potser alguns fins i tot poden iniciar la seva carrera professional en aquest espai ”, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx..

"La clau per a l’adopció de blockchain i criptografia rau en l’educació. Esperem que OKEX pugui provocar el foc de la innovació amb el programa Beacon. Després, la indústria criptogràfica només prosperaria amb comunitats més informades," va dir Lennix Lai, director de mercats financers d’OKEx.

El programa OKEx Beacon inicia la seva aplicació d’ara al 7 de juny de 2020. Per obtenir més informació sobre l’aplicació i la informació, estigueu atent Programa OKEx Beacon i.

[1] Font: Revisió financera