OKEx a la llista DMG i CELO, Reforç de la postura ambiciosa en el desenvolupament de DeFi

La Valletta, Malta, el 15 de juliol de 2020 – OKEx (www.okex.com), un intercanvi de divises i divises líder en criptomonedes, ha anunciat avui que enumerarà dos projectes DeFi més emergents: DMM Governance Token (DMG) i Celo Gold (CELO), amb parelles comercials contra Tether (USDT) i Bitcoin (BTC).

La negociació al comptat de DMG començarà a les 3:00 del matí UTC del 17 de juliol, mentre que els dipòsits de DMG estaran disponibles a partir de les 3:00 del matí UTC del 16 de juliol. Les retirades començaran a les 3:00 del matí UTC del 20 de juliol. començarà a les 7:00 am UTC del 17 de juliol. Els dipòsits i retirades estaran disponibles a partir de les 4:00 am UTC del 16 de juliol i a les 9:00 UTC del 20 de juny, respectivament.

Després de la llista d’un dels projectes més prometedors i populars a l’espai DeFi, Compound (COMP), aquesta última decisió d’OKEx d’afegir dos projectes DeFi més per als seus usuaris consolida la postura alcista de l’intercanvi respecte al desenvolupament continuat de la indústria DeFi..

“OKEx fa temps que considera DeFi com una de les direccions de desenvolupament més importants de blockchain i criptomoneda. Des dels ingressos passius fins al préstec de divises digitals, com a innovador de la indústria, OKEx ha anat ampliant la nostra petjada en aquest àmbit creixent ”, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx..

“Estem molt contents de veure projectes com DMG i CELO amb avenços innovadors en els camps del préstec i de la moneda estable ja que creiem que representen la futura direcció innovadora de DeFi i blockchain”.

Stablecoins, préstecs i DEX promouen el desenvolupament de DeFi tradicional

Si el desenvolupament de DeFi es dividís en diverses etapes, l’agost de 2018, quan es va proposar per primera vegada el concepte de DeFi, fins al 2019 seria el seu període incipient.

A l’agost del 2018, Brendan Forster, cofundador de la plataforma de criptocrèdits Dharma, va publicar un article anomenat "Anunciant De.Fi, una comunitat de plataformes de finançament descentralitzades," que va anunciar oficialment el naixement de DeFi.

El 2019 també s’anomena primer any de DeFi. A mesura que la gent va anar entenent la cadena de blocs, els avantatges de la forta seguretat, l’alta transparència i la protecció de la privadesa de DeFi també s’han anat coneixent al públic gradualment..

El proposador de DeFi, Brendan Forster, creu que DeFi hauria de tenir quatre característiques principals: 1) construir-se a la cadena de blocs, 2) pertànyer al camp financer, 3) tenir un codi de codi obert i 4) tenir desenvolupadors estables. Tanmateix, a partir del primer semestre del 2020, tots els productes financers basats en una xarxa blockchain, incloses les criptomonedes, els contractes intel·ligents, els protocols i els DApps, es poden anomenar DeFi.

En aquest punt, han començat a sorgir una gran varietat de productes DeFi, i l’augment sobtat de Compound sens dubte va empènyer aquesta etapa al clímax.

Desglossament de les aplicacions DeFi per tipus. Font: investigació OKEx

Tot i que la proporció d’eines d’infraestructura / desenvolupament (22%) i anàlisi de dades (17%) són relativament elevades, el que és realment conegut i promou el desenvolupament de DeFi són aplicacions financeres, incloses les estables, els préstecs i els intercanvis descentralitzats, que són també els temes més prometedors de DeFi.

Des de la perspectiva del total d’actius bloquejats als protocols DeFi, el préstec té un avantatge absolut. Cinc projectes de préstec DeFi s’inclouen entre els 10 primers llocs del mercat. Entre ells, Compound és actualment el projecte amb el valor de mercat més alt d’actius bloquejats, seguit de Maker, les fitxes de govern de les quals també apareixen a OKEx. A més, l’equilibrador d’intercanvi descentralitzat també ocupa una posició entre els deu primers.

Font: investigació OKEx

Període DeFi post-tradicional: la innovació dominarà el desenvolupament de DeFi

Quan vam arribar al 2020, la carrera cap a DeFi va entrar en un nou capítol.

“Tot i que DeFi es desenvolupa ràpidament, no hem d’ignorar els perills ocults, en termes de seguretat i models econòmics, etc.”, va dir Jay Hao.

“A més, l’orientació del desenvolupament de DeFi és desfer-se de la dependència del dividend que aporta el concepte de‘ blockchain ’i centrar-se en els escenaris d’aplicació per resoldre el problema del no banc en el sistema financer mundial existent. Tenint en compte això, la innovació és l’única sortida “.

A diferència d’altres projectes de préstec DeFi, DMM, la base de DMG, ofereix un servei de préstec onchain-to-offchain. Per exemple, la quantitat de diners en préstecs generats actualment per cotxes hipotecats als Estats Units supera els 8,7 milions de dòlars. En trasplantar aquest model de préstec amb garantia hipotecària, s’espera que DMM proporcioni als usuaris serveis de préstec de criptomoneda en forma d’hipoteques físiques..

Tarifes DMM. Font: DeFi Money Market

CELO té com a objectiu construir un sistema financer global que proporcioni serveis financers a persones de tot el món (que potser no tenen comptes bancaris) a través dels seus telèfons intel·ligents..

Establert en una cadena pública oberta de proves d’aposta, la característica més destacable de CELO és el seu protocol d’identitat lleuger, que permet mapar el hash d’una clau pública i d’un número de telèfon mòbil, que permet als usuaris enviar dòlars CELO a l’adreça corresponent a el número de telèfon sense l’adreça complexa de clau pública. Per tant, qualsevol persona amb un telèfon intel·ligent pot enviar fàcilment moneda digital a qualsevol altre telèfon intel·ligent a qualsevol part del món.

“OKEx agraeix la innovació de DMG i CELO a DeFi, i també creiem que cada vegada apareixeran més projectes tan innovadors i pràctics en el futur. Com a pioners en la indústria, estem molt disposats a cooperar amb ella per promoure el desenvolupament de DeFi “, va assenyalar Jay Hao.

OKEx, un intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes líder mundial, OKEx ofereix el mercat més divers on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem el comerç al comptat i derivats (inclosos futurs, permutes i opcions permanents) de les principals criptomonedes, oferint als inversors flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.

Contacte amb els mitjans

Seguiu OKEx