OKChain Testnet Now Live: amb la seva primera aplicació DeFi OKEx DEx

OKEx (www.okex.com), l’intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes més gran del món, va anunciar el llançament de OKChain, una cadena de blocs comercials comercials propietat d’OKEx, per tal de contribuir a la comunitat amb aplicacions més descentralitzades. Al mateix temps, OKEx també va llançar OKEx DEX, la primera aplicació descentralitzada basada en OKChain. Per garantir una millor experiència comercial i liquiditat, OKEx DEX admet liquidacions en temps real en un entorn poc fiable.

OKChain és una cadena pública basada en Cosmos SDK desenvolupada per OKEx. Admet diverses aplicacions descentralitzades i permet als usuaris emetre les seves pròpies criptomonedes, crear parells comercials i negociar-hi lliurement. Gràcies a la seva estructura de múltiples cadenes, l’eficiència i l’escala del desenvolupament d’aplicacions es milloren significativament. OKChain separa les dades en tres capes: dades de bloqueig, operacions i fora de la cadena, que poden millorar la velocitat de consens del sistema i ampliar les dimensions de les dades a la cadena.

Adopció d’un mecanisme de consens de prova delegada d’estaca (DPOS), OKEx ha emès OKT com a testimoni natiu d’OKChain. L’emissió d’OKT es farà al bloc de gènesi i al bloc de nodes, i s’espera que augmenti un 1-5% cada any. Es comunicaran més detalls.

Desenvolupament ecològic d’OKChain

• – Permetre als usuaris emetre les seves pròpies criptomonedes a OKChain;
  • – Permetre als usuaris construir els seus propis intercanvis descentralitzats a OKChain, prenent el control total sobre la decisió de quins tokens i parells comercials volen incloure;
  • – Suport a la publicació de diverses aplicacions DeFi;
  • – Donar suport als contractes intel·ligents;
  • – Suport a aplicacions de cadena creuada de BTC.

“Creiem que el finançament descentralitzat és la clau per a la inclusió financera i la llibertat financera per a tothom. Per això, hem desitjat deslligar el poder de DeFi. OKChain és una fita enorme per a nosaltres, cosa que significa que ara som capaços de proporcionar un ecosistema obert, de baix cost i autònom perquè tothom gaudeixi dels avantatges que aporta la cadena de blocs i la descentralització “, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx. “El desenvolupament de Blockchain em continua aportant noves experiències i sorpreses. Avui, quan parlem de blockchain, va molt més enllà del bitcoin i dels principals tokens ERC-20. Com a actor líder de la indústria, esperem que OKChain es converteixi en una inspiració per a més innovacions i atraurà més talents per unir-se a la revolució blockchain amb nosaltres “.

OKEx DEX: la primera aplicació descentralitzada a OKChain

A més d’OKChain, OKEx DEX, el braç d’intercanvi descentralitzat d’OKEx, també és una innovació que no s’ha de perdre.

Funcions clau d’OKEx DEX

• – Els recursos estan totalment controlats per usuaris amb més seguretat
  • – Arribada d’actius en temps real, cosa que facilita i eficaç cada operació
  • – Transaccions transparents amb un menor cost de confiança entre individus

700 milions d’OKB no circulats per destruir

OKB és el testimoni natiu de l’ecosistema OKEx, amb un ampli suport de milions d’usuaris des del seu naixement. OKEx es compromet a explorar i ampliar les aplicacions ecològiques d’OKB i perfeccionar l’esquema de recompra i gravació en el futur.

Després del llançament del testnet OKChain, es cremaran un total de 700 milions d’OKB no publicats. OKB entrarà a la deflació absoluta i es convertirà en la primera plataforma del món que circuli completament. Sense conservar-lo d’OKEx, el testimoni de gravació prové completament del mercat mitjançant el nostre esquema de recompra i gravació.

Els titulars d’OKB són una força motriu important per al desenvolupament i la promoció d’OKChain, mapejant el 100% del bloc de gènesi als titulars d’OKB, OKT i OKB estaran interconnectats per afavorir el desenvolupament ecològic d’OKChain. OKT i OKB són inseparables a OKChain, ja que OKT potenciarà el desenvolupament de l’ecosistema OKB. El comerç OKT estarà disponible quan la xarxa principal OKChain estigui activa.

Per obtenir més informació, consulteu aquí.

El mercat de criptomonedes més gran i divers del món, OKEx és el lloc on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem negociació al comptat i derivats, inclosos futurs, swap perpetus i opcions, de les principals criptomonedes, oferint als inversors una gran flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.