Lennix Lai, director de mercats financers d’OkEx, proporciona informació sobre els mercats criptogràfics publicats a la meitat de Bitcoin al consens: distribuït

OKEx (www.okex.com), l’intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes més gran del món, el director dels mercats financers, Lennix Lai, va participar en un panell al Consensus: distribuït avui per discutir la captura i la gestió del risc després de la reducció a la meitat. Va compartir la seva visió experta juntament amb el CEO de FTX, Samuel Bankman-Fried, i Deribit’s Business Development for Asia, Lin Chen..

Moderat per Ariel Guo de Coindesk China, l’esdeveniment més gran del calendari de la indústria criptogràfica té un aspecte molt diferent aquest any. COVID-19 ha tancat la indústria de les conferències i ha traslladat tots els esdeveniments en línia. Lluny dels auditoris plens i dels preus d’entrada de primer nivell, Consensus: Distributed és gratuït perquè tothom s’hi pugui unir i tingui lloc mentre els ponents participen des dels confinaments de casa seva.

Els panelistes van donar la seva opinió sobre la futura direcció de preus de BTC i sobre com la reducció a la meitat afectarà mètriques com el volum i la negociació. A jutjar per la curta durada i el retrocés abans de la reducció a la meitat, el director general de FTX va comentar que ara semblava que el preu s’havia estabilitzat, cosa que suggereix que els miners mantenen. Creia que és probable que el preu de la BTC es mantingui dins dels 8-9.000 dòlars per al futur previsible.

El director d’OkEx estava d’acord, però, va afegir Lai: “Crec que des del punt de vista de les dades històriques té sentit que la gent vegi la reducció a la meitat com un esdeveniment alcista a la criptografia. I, fonamentalment, també té sentit perquè s’espera que la reducció a la meitat disminueixi l’oferta futura de bitcoins ”.

Va continuar dient que, abans de la reducció a la meitat, el sentiment del mercat era bo, les cerques de “Bitcoin Reduint a la meitat” a Google Trends es van multiplicar per deu i OKEx havia vist una base sòlida en els futurs pre-reduint la meitat, un bon volum en general , i una bona afluència de capital.

Els mercats criptogràfics es redueixen a la meitat

Tanmateix, a diferència de Bankman-Fried, Lai espera veure una pressió de venda a curt termini. “Des d’un punt de vista més gran, és molt probable que el preu del bitcoin arribi a la meitat a la meitat, de manera que esperarem veure una pressió a la baixa a curt termini sobre el bitcoin també. Crec que, fonamentalment, podria ser una pressió de venda a curt termini per part de miners menors menys eficients que hagin d’abandonar el mercat. Per tant, també s’esperava una gota d’hashrate després de reduir-se a la meitat ”.

A continuació, va afegir que no creia que el preu de Bitcoin baixés “massa baix”, ja que els nous miners amb un equipament i una eficiència millorats es posarien en línia els mesos següents. A més, els miners existents també es beneficiarien de l’electricitat més barata durant la temporada d’inundacions de la Xina.

Chen va acordar que hi hauria un gran canvi en el panorama miner, ja que molts miners petits amb models S9 seran forçats a sortir del mercat. Dit això, va assenyalar que això encara no havia passat, ja que la taxa de hash està actualment en un màxim històric. Tot i que podem veure una augmentada volatilitat a curt termini, les perspectives a llarg termini són favorables.

Lai va comentar: “Crec que Bitcoin probablement serà alcista i tindrà un nou màxim històric en els propers dos anys”.

Estratègies de gestió de riscos per als comerciants

Quan se li va preguntar com els miners, els tenidors de monedes i els comerciants professionals haurien de gestionar les seves carteres i dur a terme la gestió de riscos, Lai va respondre que en moments com aquests, la resposta normal seria “comprar en un esdeveniment (que es redueix a la meitat, vendre a les notícies), que és després de reduir a la meitat “. No obstant això, queda la gran pregunta sobre si la reducció a la meitat ja tenia un preu. La venda indica que, com a fet conegut, això és probable.

“Per negociar amb això”, va dir Lai, “suggeriria comprar un cavall per capturar la bomba a curt termini en volatilitat. També suggeriria vendre una trucada de cobertura amb les vostres participacions de BTC per generar ingressos passius durant el mercat baixista a curt termini “.

Dit això, “en una perspectiva a llarg termini, encara sóc molt alcista en bitcoin. La reducció a la meitat esvairà els miners més petits i deixarà miners més forts, que solen tenir menys intenció de vendre el seu inventari de bitcoins “.