Jay Hao, CEO d’OKEx: L’accident d’un testimoni no és el final de DeFi, sinó una lliçó sobre el sentiment de mercat sobreescalfat

Malta, 18 de setembre de 2020 – OKEx (www.okex.com), un intercanvi de derivats i de criptomonedes líder mundial, s’ha posicionat contra algunes de les pràctiques sense escrúpols que envolten el creixent espai DeFi, amb el CEO d’OKEx Jay Hao Twitter per dir la seva ment. Com a pioner a ajudar a desenvolupar l’espai DeFi i com a intercanvi centralitzat, OKEx condemna fermament el comportament irresponsable d’alguns dels seus companys, que ha provocat la pèrdua de fons dels inversors, la confiança i una regressió en el progrés de DeFi..

Amb la popularització dels conceptes de DeFi i la creació de molts mites de creació de riquesa, el caos ha començat a aparèixer al mercat. El 14 de setembre, es va llançar un projecte de mineria de proveïdors de liquiditat recolzat per un intercanvi líder, basat en un DEX basat en la cadena pública intel·ligent de l’intercanvi. El projecte va ser rebut amb molta expectació per part dels inversors i fins i tot de "això no és un aval" aval del conseller delegat de la borsa, entusiasmat per la "remenar" estava causant.

No obstant això, només un dia després, es va produir una farsa total. A mesura que el preu simbòlic del projecte va caure en picat, fent que un gran nombre d’usuaris patissin grans pèrdues, el director general de la borsa va acabar ràpidament la relació amb el projecte i va eliminar els tuits publicats en suport. Aquesta irresponsabilitat i la manca d’empatia envers els inversors per part de persones influents a l’espai s’han d’examinar si volem guanyar de debò la confiança de la gent i fer créixer la indústria junts..

"El paper d’un intercanvi és identificar actius d’alta qualitat per als usuaris, no abusar de la seva influència i incitar a un gran nombre d’usuaris a comprar un determinat testimoni, especialment en aquesta etapa actual de sentiment excessiu del mercat ”, va dir Jay Hao, CEO d’OKEx, afegint:

“Fem una crida als participants del sector, especialment a aquelles empreses líders amb més recursos i confiança dels usuaris, que prestin més atenció a les nostres pròpies responsabilitats corporatives i protegeixin els interessos dels usuaris. Per descomptat, aquest tipus d’incidents no són el final de DeFi, sinó un fort cop per a la confiança dels usuaris i una lliçó sobre el sentiment del mercat sobreescalfat.."

Un enfocament a la innovació, no al preu simbòlic

Amb l’aparició contínua de productes DeFi innovadors, el valor de mercat de DeFi continua establint rècords, tot i que els riscos també s’estan acumulant. Per exemple, un inversor ara pot utilitzar els mateixos fons per formar una llarga cadena de capital en diferents projectes DeFi mitjançant participacions i préstecs, cosa que significa que qualsevol problema en qualsevol baula pot provocar una enorme reacció en cadena.

Per tant, per a DeFi, l’atenció s’hauria de centrar en la innovació i la practicitat dels seus productes, en lloc del rendiment de les fitxes del projecte al mercat secundari, que no és més que un reflex del nivell de producte..

El primer projecte OKEx Jumpstart Mining, Zyro, per exemple, és un protocol de nova generació per a la liquiditat automatitzada que es construeix a Zilliqa. Mitjançant aquesta cadena pública d’altes prestacions, Zyro és capaç d’augmentar l’eficiència alhora que redueix les comissions de transacció, fent possible el comerç sense friccions i alta freqüència.

Gràcies a l’alta practicitat i a l’enorme demanda, el testimoni de governança del protocol Zyro.finance, ZYRO, va atreure més de 100 milions d’OKB en 24 hores i el seu preu d’obertura es va elevar a 0,58 USDT, amb un augment del 480%. A partir del 15 de setembre, el preu de ZYRO havia arribat a 0,6766 USDT, mantenint un augment constant.

Altres projectes DeFi que s’han llistat recentment a OKEx, com ara UMA, YFI, WBTC, LEND i COMP, també s’han avaluat en funció de la superioritat dels seus productes, cosa que, naturalment, dóna un fort suport al preu simbòlic.

“La qualitat del projecte és la nostra primera consideració a l’hora d’enumerar qualsevol testimoni. També examinem les capacitats de desenvolupament a llarg termini del projecte i la seva capacitat per promoure encara més l’espai blockchain. Independentment de tot, invertir en qualsevol actiu criptogràfic suposa un risc elevat i instem els usuaris d’OKEx a entendre en profunditat el projecte abans de negociar, per intentar evitar la influència del sentiment del mercat i prendre decisions d’inversió racionals ”, va afegir Jay.

OKEx, un intercanvi de derivats i derivats de criptomonedes líder mundial, OKEx ofereix el mercat més divers on els operadors, miners i inversors institucionals de criptografia mundial venen a gestionar actius de criptografia, a millorar les oportunitats d’inversió i a cobrir els riscos. Proporcionem el comerç al comptat i derivats (inclosos futurs, permutes i opcions permanents) de les principals criptomonedes, oferint als inversors flexibilitat en la formulació de les seves estratègies per maximitzar els guanys i mitigar els riscos.

Contacte amb els mitjans

Correu electrònic: [protegit per correu electrònic]

Seguiu OKEx